Rabu, 27 Julai 2011

Kehidupanku

Kehidupan…………..diteruskan ,selagi nafas masih berhembus…..aku akan teruskan kehidupan ini.Kehidupan ini adalah tempat untuk aku mendapatkan tempat yang kekal di syurga…Tapi hanya Allah swt yang tahu,adakah hambaNya ini akan mendapat syurgaNya.Apa yang aku mampu lakukan adalah melaksanakan suruhanNya dan meninggalkan laranganNya.Siapalah aku jika dibandingkan dengan Rasullulah saw,sahabat-sahabat Rasullulah saw dan orang-orang dahulu yang mula-mula beriman pada agama Allah swt.Mampukah aku memperoleh syurga Allah swt……………..

Ya Allah swt,Engkau Maha berkuasa,Engkau Maha Penyayang,Engkau Maha Bijaksana…Aku bermohon dengan namaMu agar aku termasuk hambaMu yang memperoleh syurgaMu.Kurniakanlah padaku solat yang khusyuk padaMu…….kerana hanya dengan solat yang khusyuk padaMu,aku akan memperoleh ketenangan dan dekat kepadaMu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan